//

Iphone 6s home button / touch ID klikt

Iphone 6s home button / touch ID klikt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Ik heb sinds vrijdag de 6s (64gb space grey) en ik kom van een 5 af. En wat mij opvalt is dat de homebutton ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-10-15, 14:48
marc m marc m is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard Iphone 6s home button / touch ID klikt

hallo,

Ik heb sinds vrijdag de 6s (64gb space grey) en ik kom van een 5 af.
En wat mij opvalt is dat de homebutton klikt als je die normaal indrukt.
Als ik die zacht indruk dan hoor en voel je die klik niet en ook niet als je de rand van de home button indrukt.

Op mijn iphone 5 and 5c en ipad mini heb ik dit totaal niet.

En ik vraag me af of dit normaal is of dat er iets kapot is want ik vind het eigenlijk niet normaal dat een telefoon van 900 euro een plastiek klik geeft. Voelt nog al fragiel en goedkoop aan.

Of is dit een eigenschap van de touch ID? Ik heb op internet meerdere mensen hier over horen klagen, voornamelijk 5s en 6 modellen.

Graag hoor ik jullie mening / ervaringen hier mee. Voordat ik naar KPN terug ga.

Thanks,

Marc
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-15, 18:58
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Apple contacteren via hun chat en je betaald 29€ en je hebt een paar dagen later je nieuw toestel of je stuurt dit op ter herstelling of gaat ermee naar een Apple store genius bar nadat je een afspraak hebt gemaakt.

Mijn 5s en de 6 hadden er ook last van en zonder problemen vervangen mits die 29€ betalen maar toestellen waren wel al maanden oud.

Is U toestel geen 14 dagen oud zeker terug naar de Apple Store en een nieuwe eisen.

Veel succes ermee.
  #3  
Oud 13-10-15, 21:00
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Aangezien je van een iPhone zonder touch id komt is het normaal dat je dit ervaart. Ik had hetzelfde namelijk. Op een gegeven moment went het. De knop klinkt anders dan een tradiotenele knop.
Reageren

Labels
home button, iphone 6s, touch id



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
touch id werkt niet na vervaning home button 5s seije017 iPhone algemeen 4 06-06-15 19:27
Hoek rechts van home-knop zit los/klikt/kraakt bij iPhone 6 Azamato iPhone algemeen 5 21-04-15 20:04
Power button iPhone 4S klikt niet meer Coentjee iPhone algemeen 4 01-02-15 21:33
Klikt jullie 4S Home Button zoals die van mij klikt? suijkerwerk Chat en geruchten 1 09-01-12 12:19
iPod Touch 3g Home Button probleem tlbuis iPhone algemeen 0 12-05-11 18:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:13.