Batterij zegt leeg te zijn discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iCulture lezers Ik heb de afgelopen dagen constant dat mijn iPhone ineens uitvalt en zegt dat hij leeg is terwijl die bijvoorbeeld nog 70% ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterij zegt leeg te zijn
Beste iCulture lezers
Ik heb de afgelopen dagen constant dat mijn iPhone ineens uitvalt en zegt dat hij leeg is terwijl die bijvoorbeeld nog 70% heeft. Als ik hem dan aan de lader doe gaat hij weer aan en heeft hij nog steeds 70% batterij. weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit het beste kan oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gratis woordenboek | Van Dale Dus, probeer haar eens te kalibreren: De batterij van je iPhone of iPad kalibreren ? appletips |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Hier precies hetzelfde probleem. Batterij is vol, dan ineens maar 40% en even later 10% en bam leeg. Aan de lader en meteen weer 25% erin zitten. Wordt er gek van. Batterij is al vervangen, harde reset gedaan, niks helpt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone zegt dat hij oplaadt, maar batterij loopt leeg | davidfcutreg | iPhone algemeen | 3 | 21-06-15 10:18 |
iPhone 4: Leverancier KPN zegt dat mijn iPhone 4 simlockvrij is. Echter Tele2 zegt van niet. | puck1972 | Unlock | 7 | 24-09-14 13:57 |
Windows: geimporteerde afspeellijsten zijn leeg... | haneli | iTunes | 0 | 11-10-11 23:15 |
iPhone zegt dat Wi-Fi en BT wachtwoorden fout zijn... | w.d | Wi-Fi | 0 | 28-08-08 09:57 |
|
|