Fotobibliotheek vs iCloud discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tijdens het experimenteren met foto's op mijn iphone 6s+ en iCloud zie ik dat wanneer ik een foto verwijder op mijn iphone,dat diezelfde foto ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fotobibliotheek vs iCloud
Tijdens het experimenteren met foto's op mijn iphone 6s+ en iCloud zie ik dat wanneer ik een foto verwijder op mijn iphone,dat diezelfde foto ook verdwijnt uit iCloud.Kan toch niet de bedoeling zijn?
Het is toch de bedoeling foto's in iCloud definitief te bewaren zolang je dat zelf wil,en dat dankzij die opslag je ruimte kunt vrij maken op je iphone? Of doe ik iets verkeerd? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Om die reden gebruik ik iCloud Fotobibliotheek niet, maar wel iCloud Photostream. |
|
|||
|
|||
Hier kwam ik laatst met de iPad ook achter. Nu heb ik ook 1,5 Tb op Onedrive beschikbaar en foto's uppen zowel naar iCloud als Onedrive. Maar ik had ook zoiets van 'huh?'. Blijkbaar dus toch wel.
Timosha, kun je mij iets meer vertellen over Photostream? Is dat een app of iets anders? Sorry als ik domme vragen stel |
|
|||
|
|||
Citaat:
https://support.apple.com/en-us/HT201317 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone en Mac Icloud Fotobibliotheek synchroniseert niet | Toddy009 | iPhone algemeen | 0 | 08-10-15 11:07 |
iCloud fotobibliotheek - Fotostream | iDavid | iCloud | 0 | 21-04-15 21:43 |
controle op dubbele foto's in iCloud fotobibliotheek | johan1967 | iCloud | 0 | 20-04-15 21:25 |
Fotobibliotheek | Silvesterslk | iPhone algemeen | 1 | 15-11-12 00:20 |
fotobibliotheek | rammie2000 | iPhone algemeen | 0 | 31-12-10 03:39 |
|
|