//

Fotobibliotheek vs iCloud

Fotobibliotheek vs iCloud discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tijdens het experimenteren met foto's op mijn iphone 6s+ en iCloud zie ik dat wanneer ik een foto verwijder op mijn iphone,dat diezelfde foto ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-10-15, 15:38
vinny70 vinny70 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 22
Standaard Fotobibliotheek vs iCloud

Tijdens het experimenteren met foto's op mijn iphone 6s+ en iCloud zie ik dat wanneer ik een foto verwijder op mijn iphone,dat diezelfde foto ook verdwijnt uit iCloud.Kan toch niet de bedoeling zijn?
Het is toch de bedoeling foto's in iCloud definitief te bewaren zolang je dat zelf wil,en dat dankzij die opslag je ruimte kunt vrij maken op je iphone?
Of doe ik iets verkeerd?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-10-15, 15:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vinny70 Bekijk bericht
Het is toch de bedoeling foto's in iCloud definitief te bewaren zolang je dat zelf wil,en dat dankzij die opslag je ruimte kunt vrij maken op je iphone?
Nee, dat is de bedoeling niet! Het is de bedoeling dat iCloud Fotobibliotheek synchroniseert met alle gekoppelde toestellen. Vergelijk het met een IMAP4 mail server. Synchroniseren betekent dat wanneer je op één toestel een plaatje verwijderd het op alle andere toestellen ook verwijderd wordt.

Om die reden gebruik ik iCloud Fotobibliotheek niet, maar wel iCloud Photostream.
  #3  
Oud 21-10-15, 19:23
Isabliss Isabliss is offline
 
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 8
Standaard

Hier kwam ik laatst met de iPad ook achter. Nu heb ik ook 1,5 Tb op Onedrive beschikbaar en foto's uppen zowel naar iCloud als Onedrive. Maar ik had ook zoiets van 'huh?'. Blijkbaar dus toch wel.

Timosha, kun je mij iets meer vertellen over Photostream? Is dat een app of iets anders? Sorry als ik domme vragen stel
  #4  
Oud 21-10-15, 19:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isabliss Bekijk bericht
Timosha, kun je mij iets meer vertellen over Photostream? Is dat een app of iets anders?
Apple kan dat beter:

https://support.apple.com/en-us/HT201317
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone en Mac Icloud Fotobibliotheek synchroniseert niet Toddy009 iPhone algemeen 0 08-10-15 11:07
iCloud fotobibliotheek - Fotostream iDavid iCloud 0 21-04-15 21:43
controle op dubbele foto's in iCloud fotobibliotheek johan1967 iCloud 0 20-04-15 21:25
Fotobibliotheek Silvesterslk iPhone algemeen 1 15-11-12 00:20
fotobibliotheek rammie2000 iPhone algemeen 0 31-12-10 03:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:44.