Krijg geen mail binnen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi ik heb een iPhone 6s plus Ik heb een zakelijke account: info@lefemme.nl nu krijg ik daarop geen mail binnen maar ik kan wel verzenden. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Krijg geen mail binnen
Hoi ik heb een iPhone 6s plus
Ik heb een zakelijke account: info@lefemme.nl nu krijg ik daarop geen mail binnen maar ik kan wel verzenden. Dit Is wel heel belangrijk ik heb geen idee... Iemand die mij kan helpen? P.s kan ik op de telefoon ook mijn profiel aan passen zodat de Phone gegevens en firmware klopt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je al gekeken op de webpagina van je domein provider ?
Of eventueel op je oude iPhone de instellingen controleren. |
|
|||
|
|||
Nou dat Is het leuke: wie Is mijn domein provider.? De website is gemaakt door iemand en de mail eraan gekoppeld. Deze meneer geeft niet thuis... Ik heb de instellingen en wachtwoord op papier maar gaat dus niet goed. Kan wel naar buiten mailen
|
|
|||
|
|||
Even wat opgezocht via WHOIS Search, Domain Name, Website, and IP Tools - Who.is
Registrar Info Domain name: lefemme.nl Status: active Registrar: TransIP BV Schipholweg 9b 2316XB LEIDEN Netherlands DNSSEC: yes Domain nameservers: ns2.transip.eu ns0.transip.net ns1.transip.nl Record maintained by: NL Domain Registry Dus zou je contact kunnen zoeken met : TransIP (https://www.transip.nl/#over-transip) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg geen tekst binnen op SMS | pim4phone | iPhone algemeen | 0 | 31-12-11 23:41 |
Iphone kan geen mail binnen versturen | Rodney-s | iPhone algemeen | 2 | 03-07-10 12:10 |
Kan plotseling geen mail binnen krijgen | Olga.p2000 | iPhone algemeen | 0 | 20-01-10 23:19 |
ik krijg geen mail binnen?? | Rowdy007 | iPhone algemeen | 12 | 23-08-08 00:53 |
Accounts blijken geen mail binnen te halen | rsvh | iPhone algemeen | 14 | 12-08-08 11:23 |
|
|