Nieuwe iPhone 6S - hoe terug discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb net een iPhone6S gekocht en mijn reservekopie (iCloud) van de iPhone4 overgezet. Na enkele stappen krijg ik een wit beeld met de melding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe iPhone 6S - hoe terug
Hallo,
Heb net een iPhone6S gekocht en mijn reservekopie (iCloud) van de iPhone4 overgezet. Na enkele stappen krijg ik een wit beeld met de melding ‘schuif om bij te werken’, echter kan ik niks doen, het toestel zit dus vast (freeze). Wanneer ik een harde reset uitvoer, dan krijg ik na die stappen terug hetzelfde… HELP… Waarschijnlijk is er iets mis met de reservekopie… en is het besturingssysteem nu f*cked up. :/ Hoe krijg ik mijn nieuwe iPhone6S terug nieuw, m.a.w. zonder mijn reservekopie. Iemand? Ik zou je eeuwig dankbaar zijn! Alvast bedankt, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Herstel het toestel op de Mac/PC met iTunes. Dan komt er iOS 9.0.2 op en dan zou dat "schuifprobleem" moeten opgelost zijn. Na het herstel kan je de backup terugzetten.
|
|
|||
|
|||
Wat timosha zegt.
Bij mij werd de 6s+ geleverd met iOS 9.0, de 6s met 9.0.1; back-up terugzetten lukte niet. Eerst 9.0.2 erop, dan zou alles goed moeten komen. |
|
|||
|
|||
Thnx timosha!!! It works
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe zet ik vanaf mijn Iphone de copie terug | ansterweyde | iPhone algemeen | 1 | 23-02-13 02:55 |
Hoe moet ik Iphone 3G 4.1 naar 3.1.1 weer terug zetten? | Ozyar | iPhone algemeen | 15 | 09-10-10 21:36 |
Hoe krijg ik mijn conaccten terug nu me iPhone stuk is | Rooie-Osdorp | Archief | 1 | 28-01-10 21:04 |
Hoe terug te gaan van 2.2 naar 2.1 ? Iphone 2G | ArB | iPhone algemeen | 50 | 23-01-09 11:59 |
|
|