Ios-updates en foto's discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Bij elke IOS-update (ik denk vanaf IOS9) worden mijn fotomappen kriskras door mekaar gehaald. Er worden mappen toegevoegd met maptitels die totaal niet stroken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ios-updates en foto's
Hallo,
Bij elke IOS-update (ik denk vanaf IOS9) worden mijn fotomappen kriskras door mekaar gehaald. Er worden mappen toegevoegd met maptitels die totaal niet stroken met de inhoud.(dus NIET de foto's die in de titel weergegeven worden) Ik kan maar één ding doen en dat is via Itunes ALLE foto's eerst verwijderen en nadien opnieuw mijn map Iphone6 en Ipad 3 downloaden op het juiste toestel. Dit is zeer vervelend en ik zie er geen oplossing in. Kan iemand mij helpen en...zijn er nog mensen die dit voorhebben? Bedankt voor elke suggestie van oplossing. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij mij wordt alleen de map "onlangs verwijderd" verplaatst.
|
|
|||
|
|||
Vandaag nieuwe UPDATE uitgevoerd.
Zelfde probleem met de foto's. Alle mappen van naam gewijzigd en de inhoud van de mappen (foto's) strookt niet met de titels. |
|
|||
|
|||
ios updates en fotomappen
Dat heb ik ook telkens! Wat een drama! Al eens voor gebeld met Apple, maar ze wisten er niets van af.
Zou het kunnen liggen aan het feit dat ik ooit eens icloud heb gebruikt en nu niet meer? Ik was het even vergeten en ben nu 9.1 aan het installeren... De oplossing is opnieuw synchen met iTunes. Met bijna 20.000 foto's gaat dat weer tijden duren damn! Ik wacht met smart op de nieuwste Lumia 950 met uitbereidbaar geheugen. Ik ben klaar met dat f*cking iTunes en de itunes fotomap op mijn laptop van 18 Gigabytes. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Updates naar iOS 4.1 | demo1987 | Jailbreak | 14 | 13-09-10 00:59 |
|
|