opstart problemen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi beste vrienden, Mijn iphone 5 is opeens vreemd gaan doen. Ik blij continue een appel teken krijgen en links boven in de hoek komt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
opstart problemen.
Hoi beste vrienden,
Mijn iphone 5 is opeens vreemd gaan doen. Ik blij continue een appel teken krijgen en links boven in de hoek komt dit te staan Citaat:
iphone wordt warm en kan voor de rest helemaal niets meer doen! Ik heb harde reste en al geprobeerd, ook mijn itunes vind geen iphone? Hopelijk is hier een oplossing voor?, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Toevallig een reset op het toestel gedaan terwijl je een jailbreak had?
|
|
|||
|
|||
NAND heeft te maken met de harde schijf in je toestel als ik mij niet vergis. Geen idee waar het aan kan liggen, maar idd een jailbreak gehad?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 oktober 2015 om 10:02 ---------- Serieus blijven he. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone5 Opstart problemen. | larsiie1 | iPhone algemeen | 23 | 21-04-14 21:29 |
opstart problemen | jpvw | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 29-04-12 19:34 |
IPAD 2 opstart problemen | maurice2312 | iPad algemeen | 3 | 30-07-11 21:07 |
opstart problemen | Lepotane | Jailbreak apps en thema's | 0 | 10-03-11 01:43 |
Opstart problemen Cycorder | videologic | Jailbreak apps en thema's | 2 | 28-12-09 12:28 |
|
|