iphone 5 ios 9.1 Blijft netwerk zoeken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, mijn iphone 5 geeft sinds gisteren avond ineens aan dat hij blijft "zoeken" naar een provider. Ik heb de simkaart er uit gehaald en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 5 ios 9.1 Blijft netwerk zoeken
Dag,
mijn iphone 5 geeft sinds gisteren avond ineens aan dat hij blijft "zoeken" naar een provider. Ik heb de simkaart er uit gehaald en in een andere iphone geprobeerd daar werkt de simkaart wel. Mijn iphone ziet dus ineens geen simkaart meer en blijft op zoeken staan. Ook is de optie aanbieder bij instellingen ineens weg. Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?? Ik heb er ios 9.1 op staan. Ook heb ik de iphone al een aantal keren opnieuw uit en aan gezet maar dit werkt helaas ook niet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ooit eens vochtschade gehad?
Probeer je iPhone eens te herstellen via iTunes, misschien dat het helpt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S blijft 'zoeken...' naar netwerk | maarteun | iPhone algemeen | 3 | 12-11-12 13:47 |
Melding GEEN NETWERK/ZOEKEN.. iPhone 3G, fw 4.2.1 | berry-the-sound | iPhone algemeen | 13 | 15-02-12 22:31 |
Netwerk zoeken/geen netwerk vinden. | apotheosis | iPhone algemeen | 0 | 07-11-11 16:55 |
iPhone blijft zoeken naar KPN netwerk | McMiles | KPN | 14 | 28-04-11 22:33 |
Iphone 16gb Prolbleem met netwerk zoeken | Triqster | iPhone algemeen | 1 | 18-07-08 14:07 |
|
|