Iphone 16gb Prolbleem met netwerk zoeken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone 16gb met tmobile. en woon dicht bij de duitse grens, nu wil ik voorkomen dat hij naar het duitse netwerk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 16gb Prolbleem met netwerk zoeken
Hallo,
Ik heb een iphone 16gb met tmobile. en woon dicht bij de duitse grens, nu wil ik voorkomen dat hij naar het duitse netwerk continue springt. Normaal kan ik met mijn oude telefoon hem op handmatig zetten of zelf zoeken naar een beschikbare provider. Echter als ik dit uit voer op mijn iphone blijft hij uren op searching hangen zonder resultaat. iemand een oplossing? of meer mensen met di probleem? J. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Net even getest, duurt geen uren hier, hooguit een dikke minuut. En dan kan ik kiezen voor 'Automatisch' of voor een specifieke provider uit een lijst.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone blijft zoeken naar KPN netwerk | McMiles | KPN | 14 | 28-04-11 22:33 |
iPhone 3G: Iphone 3G hangt op zoeken(netwerk) na Unlock Redsn0w | RadiNL | Unlock | 5 | 21-01-11 14:55 |
3x netwerk zoeken na reboot 3GS 3.1 beta ? | escobar035 | iPhone algemeen | 9 | 04-07-09 19:20 |
|
|