Contacten in 1 keer verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik alle contacten in 1 keer verwijderen? Ik heb mijn sim-kaart eruit maar de contacten staan er nog in. Heb mijn iPhone verkocht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten in 1 keer verwijderen
Hoe kan ik alle contacten in 1 keer verwijderen? Ik heb mijn sim-kaart eruit maar de contacten staan er nog in.
Heb mijn iPhone verkocht en hij hoeft mijn nummers niet te weten uiteraard Gaat om de oude iPhone trouwens met versie 1.1.4 Laatst gewijzigd door RHCPeter; 18-07-08 om 13:29. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
je kan hem dan het beste restoren. en voor volledig alles te verwijderen (omdat na een restore, sms, contacten en alles nog te vinden zijn) kun je dit even doornemen
succes
|
|||
|
|||
Mja maar ik mocht alles erop laten staan qua app dus liever geen restore. Ik zal ff bij je link kijken
|
|
||||
|
||||
je kan ook een een lege map met je iPhone laten syncen zodat ie al je contacten verwijderd
|
|
||||
|
||||
Restoren is niet nodig, kijk hier voor de oplossing
|
||||
|
||||
instellingen, general, reset, daar staat verwijder content bijv???
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
contacten verwijderen ? | steelo | iPhone algemeen | 20 | 03-12-11 23:34 |
contacten verwijderen | buddha | iPhone algemeen | 1 | 04-01-11 11:35 |
Contacten verwijderen. hoe? | Druif | iPhone algemeen | 3 | 02-01-11 14:23 |
Contacten verwijderen van iPhone / dubbele contacten/kalenders | Robbert1965 | iTunes | 15 | 26-06-09 18:41 |
hoe meerdere email berichten in 1 keer te verwijderen? | renzie | Archief | 4 | 13-12-08 19:57 |
|
|