Oplaadkabel iPhone 6s uit-pluggen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Oplaadkabel iPhone 6s uit-pluggen Na een nachtje opladen haal ik de oplaadkabel uit de iPhone 6s en merk ik dat het scherm meestal niet even ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oplaadkabel iPhone 6s uit-pluggen
Oplaadkabel iPhone 6s uit-pluggen
Na een nachtje opladen haal ik de oplaadkabel uit de iPhone 6s en merk ik dat het scherm meestal niet even oplicht. De iPhone 6S is wel 100% opgeladen. Normaal ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Mijn wekker gaat iedere ochtend op tijd af. Maar scherm blijft inn9 van de 10 gevallen donker. Lijkt er op sinds iOS 9 dat hij in een soort sluimer modus gaat. En hier niet goed uit komt. Lees hier ook veel over op de diverse Apple fora.
|
|
|||
|
|||
Klopt. Heb ik ook. Bij de eerste keer blijft het scherm donker. Bij de tweede keer alarm gaat het scherm echter wel aan. Ik had ook al gelezen dat dat een iOS9.0/9.1 issue is. Ik zou iOS9.2 eens op 't apparaat moeten zetten om te zien of het dan wel opgelost is. Hmm .. misschien maar eens proberen.
|
|
||||
|
||||
Klopt, is mij ook opgevallen. Eerder zag ik altijd de in de nacht binnengekomen berichten op het scherm na het verwijderen van de plug, nu blijft het scherm 9 van de 10 keer leeg/zwart.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iPhone 6s Plus alarm; beeld licht niet op
Citaat:
Hoop dat men het snel oplost...... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad mini oplaadkabel fout? | Raxlez | iPad accessoires en onderdelen | 2 | 04-03-14 00:19 |
Ipad Air oplaadkabel | ramses60 | iPad algemeen | 1 | 30-01-14 09:25 |
|
|