Pobleem binnenhalen mail Iphone 6S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds enige tijd heb ik een Iphone 6S. Ik ben er zeer tevreden over. Wel loop ik tegen een onverklaarbaar probleem aan: als de mail ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pobleem binnenhalen mail Iphone 6S
Sinds enige tijd heb ik een Iphone 6S.
Ik ben er zeer tevreden over. Wel loop ik tegen een onverklaarbaar probleem aan: als de mail app in de achtergrond actief is en ik klik onderin het mail pictogram aan, dan opent uiteraard mail en zie ik dat er bijvoorbeeld drie nieuwe berichten zijn. Mail maakt een begin met downloaden van berichten maar blauwe voortgangs balkje loopt niet verder. Ik moet de mail app eerst helemaal afsluiten zodat deze niet meer op achtergrond geopend staat. Klik ik dan onderin scherm op het mail pictogram, dan loopt alles wel vlot. Vreemd genoeg doet dit probleem zich niet voor op mijn Ipad air2 met exact zelfde account en instellingen ( en ook niet op mij vorige Iphone 5S). Iemand een idee wat hiervan de oorzaak kan zijn? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik had pas een kee met gmail dat op mijn telefoon ook de mail niet wilde laden. Een keer de account van de telefoon afgooien en opnieuw toevoegen en toen werkte het weer.
Misschien een optie? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone verwijders mail bij binnenhalen nieuwe mail | Ilonap | iPhone algemeen | 7 | 29-05-14 13:35 |
Volgorde binnenhalen imap mail | Erik new user | iPhone algemeen | 0 | 18-03-13 11:09 |
E-mail automatisch binnenhalen | Tim Bavre | iPhone algemeen | 8 | 16-11-10 23:47 |
E-mail binnenhalen stopzetten | montfoort10 | iPhone algemeen | 1 | 12-11-10 23:10 |
Kan geen mail meer binnenhalen | Guest10-8-2010 | iPhone algemeen | 0 | 05-08-08 10:02 |
|
|