Volgorde binnenhalen imap mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben mijn zakelijke mail aan het "reorganiseren". Heel veel lokaal opgeslagen mails naar de imap server aan het zetten om ze op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Volgorde binnenhalen imap mail
Hallo allemaal,
Ik ben mijn zakelijke mail aan het "reorganiseren". Heel veel lokaal opgeslagen mails naar de imap server aan het zetten om ze op verschillende apparaten beschikbaar te hebben en back ups te laten maken door mijn mail host. Wat me opvalt is dat mijn iPhone 4 de mails in de verschillende mappen "in verkeerde volgorde" binnenhaalt. Hij begint met de oudste terwijl die op de iPhone juist niet zo relevant zijn. Wat ik wil is alles op de server (laten staan) en op de iPhone in ieder geval de nieuwste uit een bepaalde map (of dat nou van een maand of van 3 maanden is, doet er niet zoveel toe). Hoofdmap (inbox) gaat overigens wel goed. Wie helpt? Groet, Erik |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mail handmatig en enkel via Wi-Fi binnenhalen | steve001 | Wi-Fi | 5 | 09-12-11 17:34 |
E-mail automatisch binnenhalen | Tim Bavre | iPhone algemeen | 8 | 16-11-10 23:47 |
E-mail binnenhalen stopzetten | montfoort10 | iPhone algemeen | 1 | 12-11-10 23:10 |
kan geen mail meer binnenhalen | Guest10-8-2010 | Archief | 2 | 09-11-08 17:20 |
Kan geen mail meer binnenhalen | Guest10-8-2010 | iPhone algemeen | 0 | 05-08-08 10:02 |
|
|