Server staat relaying niet toe discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Help! na het ingebruik nemen van mijn Iphone 5, kan ik geen email meer verzenden met 3G, alleen nog met wifi. Foutmelding: server staat relaying ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Server staat relaying niet toe
Help! na het ingebruik nemen van mijn Iphone 5, kan ik geen email meer verzenden met 3G, alleen nog met Wi-Fi. Foutmelding: server staat relaying niet toe. Heb al met Vodafone alle instellingen doorgenomen, maar die verwijzen me verder door naar de Vodafone winkel. Wie kan me helpen aan een oplossing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Sommigen laten dit niet toe. Erg vervelend
Server bij uitgaande e-mail authsmtp.vodafone.nl of sendmail.vodafone.nl bron: Algemene instellingen -Toestel instellen Je kan ook instellen dat alle emails naar je iCloud-emailadres of Gmail-emailadres worden doorgezonden en met icloud of Gmail heb je geen problemen. Je antwoord adres is dan wel een iCloud-emailadres of Gmail-emailadres |
|
|||
|
|||
als dat de oplossing is, helemaal super natuurlijk. Maar.... is dat makkelijk in te stellen ;-)
|
|
|||
|
|||
Log in je WEBmail via je computer. Zoek naar Ontvangen e-mails doorsturen naar
Dit is een voorbeeld om Telenet (wat ik gebruik) emails door te zenden naar gmail of iCloud adres http://klantenservice.telenet.be/con...en-bij-webmail |
|
|||
|
|||
ga het direct proberen, dank je. Is dat een probleem wat alleen bij Vodafone vandaan komt?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen uitgaande mail ivm ' server relaying niet toegestaan | naturel00 | iPhone algemeen | 3 | 24-12-12 21:31 |
Windows: iTunes staat geen Nederlands toe | iTompie | iTunes | 1 | 13-07-11 20:55 |
3g staat geen speeddial op inbelnummer toe | hans.knoop | iPhone algemeen | 1 | 18-08-08 20:10 |
|
|