geen uitgaande mail ivm ' server relaying niet toegestaan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik er nou al een goede oplossing voor server relaying niet toegestaan.. Alvast bedankt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen uitgaande mail ivm ' server relaying niet toegestaan
Hallo
Ik er nou al een goede oplossing voor server relaying niet toegestaan.. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk het niet De SMTP-server die jij gebruikt staat blijkbaar geen SMTP Relay toe. Dat probleem (policy) ligt dus bij de provider en niet in de iPhone.
|
|
|||
|
|||
Hi Timosha
Maar is hier dan geen oplossing voor ik lees er veel over maar geen duidelijk oplossing Ik dacht aan nog een smtp server toevoegen. Stel je hebt een Kpn abo dan is de smpt ( mail.kpnmail.nl) maar kom je thuis dan werkt dat volgens mij niet via en zou er een smtp sever bij moeten zetten die van in internet provider ... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik gebruik dus de SMTP server van iCloud. Die werkt in België op Telenet en in Nederland op Ziggo. De iCloud SMTP server werkt ook op alle mobiele netwerken in het binnen- en buitenland. Ook op alle Wi-Fi hotspots in binnen- en buitenland. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen uitgaande mail ivm 'relaying niet toegestaan' | Miss E | iPhone algemeen | 48 | 18-07-12 12:10 |
kan mail niet verzenden (relaying:X) ??? | Franky1234 | iPhone algemeen | 0 | 27-05-11 20:32 |
iOS4 geen exchange uitgaande mail meer | Mac159 | iPhone algemeen | 2 | 28-06-10 19:02 |
Uitgaande mail werkt niet | Allardo | iPhone algemeen | 41 | 16-03-09 00:11 |
uitgaande mail server fouten! | webdesignerlimburg | Odido (T-Mobile) | 8 | 23-11-08 15:31 |
|
|