iPhone in radiodockingstation zonder dat muziek uitvalt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Apple fans, waarschijnlijk kunnen jullie mij helpen. Mijn probleem is, ik kan enkel slapen met muziek, hiervoor gebruik ik dus mijn radiodockingstation om terwijl mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone in radiodockingstation zonder dat muziek uitvalt
Apple fans,
waarschijnlijk kunnen jullie mij helpen. Mijn probleem is, ik kan enkel slapen met muziek, hiervoor gebruik ik dus mijn radiodockingstation om terwijl mijn iPhone in op te laden. Nu is het wel zo als ik een sms ontvang, dat de muziek stopt en ik het zelf weer moet aansteken. Zelf met de NietStoren modus stopt het nog steeds. Iemand een idee? thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vliegtuigmodus al eens geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
Neen, omdat ik wel bereikbaar moet zijn voor mijn "favorieten".
|
|
|||
|
|||
Je schrijft , je moet bereikbaar zijn. Zo dus moet je toch de moeite doen om de sms te lezen en dan een toetsje meer klkken om je muziek te starten is te veel ?
|
|
|||
|
|||
Ik moet bereikbaar zijn voor telefoons van mijn "favorieten", niet de smsen....
|
|
|||
|
|||
Mischien helpt Instellingen -> Berichtgeving -> Berichten -> Meldingstijl -> Geen...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek downloaden op iphone dat direct bij muziek komt te staan! | boschr | iPhone algemeen | 5 | 25-01-14 22:56 |
iPhone: Nieuwe iPhone 4 achtiveren zonder updaten kan dat | jbliphone | Jailbreak | 3 | 14-08-11 23:27 |
Windows: Programma op mijn iphone zonder dat alles eraf gaat | maurice1991 | iTunes | 4 | 27-06-10 20:26 |
Iphone verstuurd spam zonder dat ik het weet | gremmen | iPhone algemeen | 5 | 03-03-10 13:41 |
Syncen zonder dat iPhone op syncstand springt. | fedorr | iTunes | 1 | 21-01-08 14:28 |
|
|