Programma op mijn iphone zonder dat alles eraf gaat discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nog een paar leuke programma's op me computer staan die wil ik op me iphone gooien alleen dat kan niet want als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Programma op mijn iphone zonder dat alles eraf gaat
Ik heb nog een paar leuke programma's op me computer staan
die wil ik op me iphone gooien alleen dat kan niet want als ik dat doe leegt hij eerst heel me iphone alles gaat eraf is hier een ander programma voor of een trucje ? Bedankt alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan het iets duidelijker? Een paar leuke programma's?
|
|
|||
|
|||
Heb gewoon 1000 Apps op me pc staan. Daar wil ik er een paar van opzetten!
Maar zodra ik iTunes open en er wat wil opzetten gaat hij eerst alles eraf gooien... |
|
||||
|
||||
Op de een of andere manier vermoed ik dat je die apps niet via iTunes hebt binnen gehaald. Mocht dat inderdaad zo zijn, dan zul je elders hulp moeten zoeken, op iPc wordt hiervoor geen ondersteuning geboden.
|
|||
|
|||
Wat je kan doen is je iPhone aansluiten op iTunes, rechtermuis op Device en daar op "aankopen overzetten" klikken.
Dan worden alle apps die je via je iPhone heb gedownl. vanaf je iPhone NAAR iTunes gesynced. Dan ben in iig niets kwijt . suc6 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik durf niet te syncroniseren, bang dat ik alles kwijt ben | brekson | iPad algemeen | 13 | 07-05-11 19:36 |
programma delen met mijn vrouw kan dat? | gserban | iPhone algemeen | 2 | 12-08-10 17:06 |
at&t en Tmobolie is dat alles???????? | eaarends | iPhone algemeen | 0 | 17-07-10 01:30 |
programma om sms van andere te kijken zonder dat die gene het weet | Mr.Erie | Archief | 11 | 16-08-09 15:48 |
2G telefoon GEEN service. Alles doet het behalve dat. | harleyking | iPhone algemeen | 20 | 12-02-09 12:05 |
|
|