Voorzijde iPhone 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bizar, op de voorzijde van mijn spacegray iPhone 6 zit er geen microfoontje? Enkel de luidspreker en frontcamera....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voorzijde iPhone 6
Bizar, op de voorzijde van mijn spacegray iPhone 6 zit er geen microfoontje? Enkel de luidspreker en frontcamera.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een foto zou leuk zijn.
|
|
|||
|
|||
http://store.storeimages.cdn-apple.c...=1441802224133
Het gaatje boven de luidspreker zit er niet bij de spacegray. http://ic.tweakimg.net/ext/i/2000544428.png |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja jong, echt waar. Ipv zo'n lullig antwoord te geven kunt ge mss zeggen waarom het er bij een andere iPhone wel zit.
|
|
||||
|
||||
ja geef eens gewoon antwoord op een gewone vraag !
we zijn hier op het forum om elkaar te helpen niet om elkaar af te ..... |
|
|||
|
|||
Als je op op andere iphone,s wel een gaatje hebt gevonden voor de microfoon . Moet je als de wiedeweerga van die andere iphone,s het glas laten vervangen . Das niet goed hoor
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Op zwart zie je het minder dan op de andere misschien dat dat het is
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zit zowel op een witte als een zwarte iPhone alleen bij de zwarte zie je hem nauwelijks... De reden dat @timosha zo reageert (denk ik) is dat je dit soort dingen met een hele simpele Google zoekopdracht in no-time zelf uit hebt gezocht... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Zoek ook even naar de interpunctietoetsen, dat leest een stuk gemakkelijker!
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voorzijde iphone van glas of plastic? | MP3-junky | iPhone algemeen | 7 | 08-10-07 13:17 |
|
|