Voorzijde iphone van glas of plastic? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone via de inkoopactie gekocht, maar volgens mij is de voorkant van plastic (tenminste dat denk ik als ik erop tik). Overal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een iphone via de inkoopactie gekocht, maar volgens mij is de voorkant van plastic (tenminste dat denk ik als ik erop tik).
Overal wordt gesproken over "optical glass". ![]() Vergis ik mij nou of is dit inmiddels door Apple veranderd? |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() De oude versie van apple voelt voor mij als glas
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het voelt overigens wel koud aan (dus toch wel glas?)
|
|
|||
|
|||
![]() heb je niet toevallig een iphone clone gekocht? Ik heb namelijk mn iphone laten kletteren en mijn glas is dus nu kapot!
|
|
||||
|
||||
![]() nee het is zeker geen kloon
|
|
|||
|
|||
![]() ik ben er vrijwel zeker van dat het glas is, anders zou je er al krassen in hebben na een dag gebruik
|
|
||||
|
||||
![]() Het is zeker glas. De mijne is vorige vrijdag tegen de grond gegaan en het glas is over het ganse scherm ingescheurd.
|
|
||||
|
||||
![]() Is van glas. Alleen als je een screenprotector erop hebt zitten kan het anders aanvoelen/klinken.
Neem aan dat je het beschermfolie al wel hebt verwijderd? ![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Plastic simding | Munkel | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 14-07-10 18:49 |
Ervaring bescherming, Plastic of Rubber | Weedwalk | iPhone algemeen | 1 | 01-08-09 19:55 |
|
|