Probeer Dit Niet !!!!!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren op de fiets, lekker muziek luisteren voelen jullie hem al aankomen..................... wil een ander nummer opzetten ligt nu toch wel voor de hand wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probeer Dit Niet !!!!!!
Gisteren op de fiets, lekker muziek luisteren
voelen jullie hem al aankomen..................... wil een ander nummer opzetten ligt nu toch wel voor de hand wat denken jullie schiet die Iphone toch uit mijn hand en klettert op het asfalt. eerst de hele buurt bij elkaar gevloekt en toch voorzichtig oprapen. een paar kleine krasjes op de zilveren rand verder werkt hij nog als een trein probeer het niet uit, maar het lijkt wel dat de Iphone tegen een harde stoot kan, maar ga nu toch snel een hoesje kopen CLES |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgende keer even dubbelklikken op het microfoontje van je iPhone oordopjes. Dan springt hij ook gelijk naar het volgende nummer.
|
|
||||
|
||||
Dat is goed ***** CLES! Al doet ie hte nog prima, het blijft zonde want je wil m natuurlijk zo lang mogelijk zuiver houden!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dit accesoire is niet geoptimaliseerd.... | 46E | iPhone accessoires en onderdelen | 13 | 28-04-11 10:04 |
Cookie-instelling steeds weer naar 'nooit', wat ik ook probeer! | tomtom100 | iPhone algemeen | 0 | 04-01-11 23:25 |
iPhone 3G: Dit snap ik niet | Modena | Unlock | 5 | 23-06-09 23:58 |
Is dit knap of niet? | PauluS87 | Chat en geruchten | 20 | 01-06-08 16:29 |
|
|