App store geeft 1 app update aan maar ik zie niks in de app store discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals de titel al aangeeft... Op mijn beginscherm staat er bij de app store een '1' bij. Als ik de app store in ga, geeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App store geeft 1 app update aan maar ik zie niks in de app store
Zoals de titel al aangeeft... Op mijn beginscherm staat er bij de app store een '1' bij. Als ik de app store in ga, geeft mijn iphone geen app updates aan. Wat moet ik doen om de '1' weer weg te krijgen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is een bug die al sinds iOS 8.1 aanwezig is. Bij de volgende app updates in App Store op de iPhone is de badge weer weg (tot ze na een iTunes sync weer terugkomt).
|
|
|||
|
|||
ik heb hem gelukkig weg gekregen.. Ik herinnerde mij dat ik vanmorgen een app update had en ik had die app verwijderd vanmorgen... Deze is toen blijven staan. Ik heb de app weer geinstalleerd en verwijderd. Nu is de '1' weg.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App store meld 1 update maar er is niets | B3rt | iPhone algemeen | 5 | 19-11-15 16:52 |
APP Store app geeft geen nieuwe updates weer | MCNO | iPhone Apps | 2 | 20-10-15 09:35 |
App store geeft alleen maar ASCII tekens | Vostiaan | iPad algemeen | 1 | 03-08-13 19:58 |
App Store geeft aan dat er een update is maar die staat er al op | rjahul | iPhone Apps | 5 | 30-05-12 14:57 |
|
|