App store geeft alleen maar ASCII tekens discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag de software geüpdatet naar 6.1.3. Daarna ging ik naar de app store en ipv apps krijg ik nu ASCII tekens te zien? iPad is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App store geeft alleen maar ASCII tekens
Vandaag de software geüpdatet naar 6.1.3. Daarna ging ik naar de app store en ipv apps krijg ik nu ASCII tekens te zien?
iPad is niet gejailbreaked. Heb al geherstart, maar werkt ook niet? Ook Google gaf maar 1 hit van een gast die terugging naar de AppStore. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou de app gewoon een keer afsluiten (dubbelklikken op homeknop) en dan op de onderste balk......
En later weer eens openen. Waarschijnlijk had je geen verbinding met de App Store. Eventueel in Instelling ern keer uitloggen. Laatst gewijzigd door Beech43; 04-08-13 om 14:12. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik heb alleen een Spaanse app store, ik wil de Nederlandse | Fietsvriend | iPad Apps | 6 | 13-12-12 20:32 |
App Store geeft aan dat er een update is maar die staat er al op | rjahul | iPhone Apps | 5 | 30-05-12 14:57 |
iPhone geeft geen tekens van leven meer | rex | Archief | 11 | 26-01-10 16:36 |
iTunes geeft app updates aan, maar die zijn er niet | Shorty007 | Archief | 3 | 10-09-09 12:15 |
|
|