Moet aankopen blokkeren hoe? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een gratis spel gespeeld,tot mijn verbijstering werd er 5,99ingehouden,zou het spel gekocht hebben wat niet zo was,heb gemaild met i thunes,nu moet ik in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Moet aankopen blokkeren hoe?
Heb een gratis spel gespeeld,tot mijn verbijstering werd er 5,99ingehouden,zou het spel gekocht hebben wat niet zo was,heb gemaild met i thunes,nu moet ik in beperkingen dat blokkeren maar dan moet ik een code intikken??welke code???
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Instellingen > Algemeen > Beperkingen (bedenk uw eigen code door tweemaal in te voeren) > In-app aankopen uitschakelen en wachtwoord vragen zo laag mogelijk zeggen (volgens mij 2 opties: meteen en 15 minuten).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe internetpagina-s/betalingen blokkeren op iphone | carorombaut | iPhone algemeen | 4 | 24-03-13 20:43 |
Hoe blokkeren foto's deleten? | Daan1977 | iPad algemeen | 2 | 24-11-12 08:40 |
Telefoon blokkeren op tweede kerstdag, hoe? | lindahoogeboom | iPhone algemeen | 3 | 27-12-11 10:34 |
IPod gestolen, hoe blokkeren? | niek74 | iPhone algemeen | 5 | 10-10-10 17:11 |
PrePaid - hoe ALLE data blokkeren | t!mmy | Odido (T-Mobile) | 7 | 18-05-10 18:41 |
|
|