Speaker geeft geen geluid. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn speaker geeft geen geluid meer onderin is ook de volume schuif weg. Met hoofdtelefoon geen enkel probleem. Als ik bij instellingen beltonen volume verander ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Speaker geeft geen geluid.
Mijn speaker geeft geen geluid meer onderin is ook de volume schuif weg.
Met hoofdtelefoon geen enkel probleem. Als ik bij instellingen beltonen volume verander geeft hij wel geluid. Soms doet hij het enkele seconden maar dan weer niet. Heeft iemand een oplossing? Ps. Heb al diverse topics gelezen maar tot nu toe geen resulaaat |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En wat heb je allemaal gelezen en gedaan ? Dan kan ik zien of er nog wat andere suggesties zijn i.p.v steeds te moeten horen dat je dat al gedaan hebt.
|
|
|||
|
|||
Heb je hem als eens op stil gezet?
Want dat probleem gaf hij bij mij ook wel eens. Gewoon even opnieuw opstarten met geluid aan. |
|
|||
|
|||
Niet alleen op stil gezet, het is hier heel stil
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid uit speaker iPhone 4S | 3Rwin | iPhone algemeen | 24 | 10-11-12 13:53 |
iPad geluidsprobleem wel geluid met koptelefoon, maar geen geluid uit de speaker | kennyyang | iPad algemeen | 0 | 07-09-12 02:53 |
Geen speaker geluid, schoonmaken connector? | Christiaanvr | iPhone algemeen | 2 | 07-01-12 17:41 |
geen geluid uit speaker?? | jcpearl | iPhone algemeen | 1 | 19-05-10 12:48 |
Speaker geeft geen geluid meer. | Domi | iPhone algemeen | 3 | 09-07-08 10:49 |
|
|