backup profiel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tijdens het updaten naar 2.0 is mijn backup van m'n profiel niet terug op de telefoon gezet..........alle oude instellinen foetsie en m'n foto's ook.... Imand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
backup profiel
Tijdens het updaten naar 2.0 is mijn backup van m'n profiel niet terug op de telefoon gezet..........alle oude instellinen foetsie en m'n foto's ook....
Imand een tip? Groet R |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is ook beter om een nieuwe iPhone in iTunes aan te maken, back-up erop zetten geeft o.a. Mail-problemen.
Edit: oh ja, je bent dus je gegevens kwijt, hoewel bekend is dat veel data op de iPhone blijft staan, ook als je gewiped hebt dus wie weet...
|
|||
|
|||
Werkt 'even' je iPhone herstarten niet? Vervolgens weer connecten met iTunes (herstarten van iTunes wellicht)?
iTunes hoort een backup van je settings te onthouden (bookmarks, contacts, settings, sms-jes, etc.) Na mijn upgrade van 1.1.4. naar 2.0 vroeg iTunes er eerst ook niet naar. Na een herstart van zowel iPhone als iTunes pakte hij de backup wel mee. |
|
||||
|
||||
kijk eens bij de instellingen van itunes: bewerken -> voorkeuren -> synchroniseren
daar zou als het goed is iets moeten staan van voor de volgende is er een reservekopie gemaakt, blabla als er zoiets staat heeft itunes wel nog een bestand met backup, anders wordt het lastig denk ik... |
|
|||
|
|||
Allen,
Dank voor de tips................alles staat er weer op Groet, R |
|
||||
|
||||
Hoe heb je het nou gedaan want ik heb dit probleem ook ??
Edit: Mislukt maar het belangrijkste was mijn contacten, iCal etc. en die stonden toch op mijn Mac Pro, de rest (Apps etc.) kan ik zo weer opnieuw installeren Laatst gewijzigd door shapezzz; 24-07-08 om 13:41. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nacht profiel | skully | Jailbreak apps en thema's | 0 | 10-12-10 14:11 |
profiel installeren: profiel heeft geen identificatie | Koploper | Wi-Fi | 2 | 01-10-09 17:28 |
Stil profiel | Zusjesenco | Archief | 14 | 09-01-09 15:04 |
|
|