WiFi niet uitschakelen door Siri discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) WiFi niet uitschakelen door Siri Ik wil niet dat Siri, WiFi uitschakelt wanneer ik zeg " hey Siri schakel mijn WiFi uit " Natuurlijk wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi niet uitschakelen door Siri
Wi-Fi niet uitschakelen door Siri
Ik wil niet dat Siri, Wi-Fi uitschakelt wanneer ik zeg " hey Siri schakel mijn Wi-Fi uit " Natuurlijk wil ik "hey Siri" blijven gebruiken zonder thuisknop. Reden : ik merk dat meerdere mensen mijn Siri kunnen starten met hun stem. Ik wil als m'n iPhone 6s gestolen wordt dat de Wi-Fi (spots) niet uitgeschakeld worden waardoor het toestel nog traceerbaar blijft. (De sim verwijderen ze toch waardoor mobiel internet uitgeschakeld wordt) Ps. Het bedieningspaneel op het toegangsscherm heb ik uitgeschakeld via instellingen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt niet bepaalde functies van Siri uitschakelen. Je hebt alles of niets. Dieven kunnen echt wel zelf de thuisknop indrukken om Wi-Fi uit te zetten, trouwens. Daar is geen Hé Siri-commando voor nodig.
|
|||
|
|||
Citaat:
Uiteraard is het toestel beveiligd met toegangscode en touch ID Laatst gewijzigd door Werner1963; 11-12-15 om 10:09. |
|
||||
|
||||
Je kunt de thuisknop gewoon ingedrukt houden om Siri te activeren.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je hebt toch al jaren zoiets als zoek mijn iPhone. Wat maakt Wi-Fi dan uit dan vind die alleen iets sneller de locatie van je telefoon maar ook zonder Wi-Fi wordt je telefoon gevonden.
|
|
|||
|
|||
Als Wi-Fi en mobiele data uit of zijn, kan de huidige exacte locatie niet bepaald worden.
|
|
||||
|
||||
En als men de telefoon uitzet en op een geheel onbekende locatie zonder sim aanzet?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Eenmaal in handen van de dief, is de kans klein dat de iPhone nog in de buurt van een bekend Wi-Fi netwerk komt natuurlijk.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SIRI uitschakelen via restrictions | omega6 | iPhone algemeen | 5 | 02-06-15 13:18 |
Siri uitschakelen wanneer iphone vergrendeld is? | omega6 | iPhone algemeen | 3 | 03-05-15 21:46 |
4S/8.1.3 - geen Wi-Fi, hoe ZMI uitschakelen? | stefan2m | iPhone algemeen | 1 | 29-01-15 19:54 |
Internet uitschakelen op Wi-Fi na | litmanen10 | Wi-Fi | 6 | 21-11-10 01:32 |
Uitschakelen dataverkeer (geen Wi-Fi) | nl2ttl | Wi-Fi | 7 | 30-03-09 23:23 |
|
|