Pech gehad, geen iPhone 6s Plus 128gb discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kon via mijn werk een iPhone 6S plus pink 128gb kopen. Dit werd dan bruto netto met mijn salaris berekend en met 300 euro ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Pech gehad, geen iPhone 6s Plus 128gb
Ik kon via mijn werk een iPhone 6S plus pink 128gb kopen.
Dit werd dan bruto netto met mijn salaris berekend en met 300 euro die ik had opgebouwd kwam het erop neer dat het toestel mij zon 500 euro zou kosten. Helaas duurde het erg lang dat de 6S plus te koop werd aangeboden Nu heb ik ondertussen ander werk gevonden en stop ik bij mijn bedrijf over 2 maanden. Mijn zakelijke iPhone 5 had het net opgegeven (laad niet meer op) en het leek mij een goed plan om een nieuwe te bestellen. Helaas omdat ik uit dienst treed mag het niet meer Ik heb daardoor mijn lightconnector en accu laten vervangen. Dan moet mijn antiek iPhone 5 nog maar ff 2 jaar meegaan Moraal van deze topic twijfel niet te lang als je de kans krijgt
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
You snooze, you lose.
Twijfelen lijkt mij wel normaal, als je echt iemand bent die hem absoluut wilt en niet twijfelt, dan sta je er gewoon dag 1 in het reserveringsrijtje aan te schuiven. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pech | Lexvanl | iPhone algemeen | 14 | 06-08-10 17:17 |
Das pech iphone weg!?! | jdjoey | Odido (T-Mobile) | 15 | 20-03-10 17:00 |
|
|