Berichtgeving geluiden zonder berichtgeving sinds iOS 9.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de upgrade naar iOS 9.2 afgelopen week op mijn iPhone 6 krijg ik vaak het geluid van een berichtgeving maar geen melding. Ik weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Berichtgeving geluiden zonder berichtgeving sinds iOS 9.2
Sinds de upgrade naar iOS 9.2 afgelopen week op mijn iPhone 6 krijg ik vaak het geluid van een berichtgeving maar geen melding. Ik weet dus niet wat het geluid veroorzaakt. ik heb bij alle apps aangevinkt dat er een melding of stroke getoond moet worden, maar zoner success. Zijn hier meer mensen die hier last van hebben?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit heb ik niet, maar kijk eens onder berichtgeving (vanuit een unlockt scherm van boven naar beneden vegen) wat daar te zien is?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij geven berichten in de mail bij spam of ongewenste mail een meldingsgeluid, maar je ziet niets...
Kijk daar eens? |
Labels |
berichtgeving, ios9.2, iphone6 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Berichtgeving TWITTER, Berichtgeving WHATSAPP | marci | iPhone algemeen | 2 | 25-08-14 22:07 |
Berichtgeving | marci | iPhone algemeen | 1 | 25-08-14 16:31 |
[iOS 5] berichtgeving doet het niet op iPad 2 | chonazz | iPad algemeen | 9 | 14-10-11 22:50 |
Berichtgeving | xender | iPhone algemeen | 1 | 05-03-11 17:51 |
Berichtgeving | tom27955 | iPhone algemeen | 0 | 05-07-10 18:14 |
|
|