//

[iOS 5] berichtgeving doet het niet op iPad 2

[iOS 5] berichtgeving doet het niet op iPad 2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Heb een paar dagen geleden de eerste beta van iOS 5 op m'n iPhone 4 en iPad 2 geïnstalleerd. Op de iPhone werkt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-06-11, 13:32
chonazz chonazz is offline
• iOS 8.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 152
Standaard [iOS 5] berichtgeving doet het niet op iPad 2

Beste mensen,

Heb een paar dagen geleden de eerste beta van iOS 5 op m'n iPhone 4 en iPad 2 geïnstalleerd. Op de iPhone werkt alles als een zonnetje, toch zeker voor een eerste beta. Op de iPad 2 krijg ik de notificaties maar niet werkend. Heb de software nu al 2x opnieuw geïnstalleerd. Als ik in een app of op het homescreen met m'n vinger van boven in de menubalk naar beneden schuif om het notificatie systeem zichtbaar te maken zie ik maar een kleine grijze balk. Ook komen de notificaties niet binnen op m'n lockscreen.

Iemand die hetzelfde probleem ervaart?
Nog even voor de duidelijkheid, ik heb een developers account bij Apple, netjes €79 betaald.

Jonas
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-06-11, 14:28
hansfanz hansfanz is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 5
Standaard

Heb ik inderdaad ook, maar dan op de iphone
  #3  
Oud 13-06-11, 12:57
ninobeukeveld's schermafbeelding
ninobeukeveld ninobeukeveld is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Oudkarspel (N-H)
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chonazz Bekijk bericht
Beste mensen,

Heb een paar dagen geleden de eerste beta van iOS 5 op m'n iPhone 4 en iPad 2 geïnstalleerd. Op de iPhone werkt alles als een zonnetje, toch zeker voor een eerste beta. Op de iPad 2 krijg ik de notificaties maar niet werkend. Heb de software nu al 2x opnieuw geïnstalleerd. Als ik in een app of op het homescreen met m'n vinger van boven in de menubalk naar beneden schuif om het notificatie systeem zichtbaar te maken zie ik maar een kleine grijze balk. Ook komen de notificaties niet binnen op m'n lockscreen.

Iemand die hetzelfde probleem ervaart?
Nog even voor de duidelijkheid, ik heb een developers account bij Apple, netjes €79 betaald.

Jonas
Dat heb ik ook op mijn iPad, als ik geen notificaties heb, maar als ik wel wat heb staat het er wel tussen.

Heb je bij instellingen > notificaties bij de applicaties die je in Notification Center wil hebben ook ingesteld dat je die daar ook wil ontvangen?
  #4  
Oud 14-06-11, 08:08
dirkkk dirkkk is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Wageningen
Berichten: 21
Standaard

Ik heb ook IOS5 op de iPad gezet, met een prima werkende notificatie app. Maar waar ik van baal is het feit dat Apple op de iPad met IOS5 geen Whatsapp ondersteund!!
Het is niet eens meer aanwezig in de Appstore en de iPhone uitvoering "werkt niet op dit device" krijg je te lezen. Heb hier niets in de fora's over gelezen, toch iets wat veel mensen aan het twijfelen zal brengen. iMessage is lang niet zo gelikt als Whatsapp (vind ik) en voor je het weet zit je automatisch te sms'en!!
  #5  
Oud 14-06-11, 08:18
ninobeukeveld's schermafbeelding
ninobeukeveld ninobeukeveld is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Oudkarspel (N-H)
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirkkk Bekijk bericht
Ik heb ook IOS5 op de iPad gezet, met een prima werkende notificatie app. Maar waar ik van baal is het feit dat Apple op de iPad met IOS5 geen Whatsapp ondersteund!!
Het is niet eens meer aanwezig in de Appstore en de iPhone uitvoering "werkt niet op dit device" krijg je te lezen. Heb hier niets in de fora's over gelezen, toch iets wat veel mensen aan het twijfelen zal brengen. iMessage is lang niet zo gelikt als Whatsapp (vind ik) en voor je het weet zit je automatisch te sms'en!!
Bij de iPad kan je niet sms'en, als de andere persoon naar wie je een bericht stuur die geen iMessage heeft, stuurt hij het niet. Maar bij de iPhone stuurt hij dan wel een sms, tenzij je dat uitschakel
bij instellingen.
  #6  
Oud 14-06-11, 09:46
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Wat heeft iMessage met Whatsapp te maken?
  #7  
Oud 14-06-11, 11:26
dirkkk dirkkk is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Wageningen
Berichten: 21
Standaard

Het zijn beide apps die berichten kunnen versturen/ontvangen en zijn voor een groot deel identiek. Whatsapp heeft een groot deel van de markt in handen en Apple ziet ook wel brood in die markt. Weet niet of Apple Whatsapp wil dwarsbomen, maar dat zou maar zo kunnen zijn, of het kan technisch een bug in IOS5 zijn, zodat bij een update Whatsapp weer wel te downloaden is op een iPad.
  #8  
Oud 15-06-11, 16:21
iFonzie's schermafbeelding
iFonzie iFonzie is offline
• iOS 13.4
• iPadOS 13.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirkkk Bekijk bericht
Ik heb ook IOS5 op de iPad gezet, met een prima werkende notificatie app. Maar waar ik van baal is het feit dat Apple op de iPad met IOS5 geen Whatsapp ondersteund!!
Het is niet eens meer aanwezig in de Appstore en de iPhone uitvoering "werkt niet op dit device" krijg je te lezen. Heb hier niets in de fora's over gelezen, toch iets wat veel mensen aan het twijfelen zal brengen. iMessage is lang niet zo gelikt als Whatsapp (vind ik) en voor je het weet zit je automatisch te sms'en!!
WhatsApp werkt überhaupt niet op de iPad.

En voor de iPhone zal die wel compatibel gemaakt moeten worden voor iOS5.
  #9  
Oud 15-06-11, 18:16
ninobeukeveld's schermafbeelding
ninobeukeveld ninobeukeveld is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Oudkarspel (N-H)
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iFonzie Bekijk bericht
WhatsApp werkt überhaupt niet op de iPad.

En voor de iPhone zal die wel compatibel gemaakt moeten worden voor iOS5.
Bij werkt WhatsApp wel al op de iPhone hoor met iOS 5.
  #10  
Oud 14-10-11, 21:50
beatje beatje is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 10
Stuur een bericht via Yahoo naar beatje
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chonazz Bekijk bericht
Beste mensen,

Heb een paar dagen geleden de eerste beta van iOS 5 op m'n iPhone 4 en iPad 2 geïnstalleerd. Op de iPhone werkt alles als een zonnetje, toch zeker voor een eerste beta. Op de iPad 2 krijg ik de notificaties maar niet werkend. Heb de software nu al 2x opnieuw geïnstalleerd. Als ik in een app of op het homescreen met m'n vinger van boven in de menubalk naar beneden schuif om het notificatie systeem zichtbaar te maken zie ik maar een kleine grijze balk. Ook komen de notificaties niet binnen op m'n lockscreen.

Iemand die hetzelfde probleem ervaart?
Nog even voor de duidelijkheid, ik heb een developers account bij Apple, netjes €79 betaald.

Jonas
Ik heb het zelfde probleem, heb vandaag de nieuwe iso5 er opgezet, en helaas geen notificaties, het schermpje komt wel tevoorschijn maar helaas zonder meldingen, en ja ik heb in berichtgeving alles op aan gezet, dus wat nu?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Whatsapp voor iPad doet het niet Ipoelie iPad algemeen 19 19-09-15 17:58
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! Jeroen iPhone algemeen 18 20-09-12 21:27
ipad doet het niet meer Mikkey4 iPad algemeen 2 04-03-11 11:59
iPhone 4 doet het niet meer na update naar iOS 4.1 beta 2 edgarf28 iPhone algemeen 0 30-07-10 11:08
Helf van het scherm doet het niet meer... licious iPhone algemeen 6 20-05-08 18:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:37.