Vraagje over mijn 3G voor iPad 2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ja ik heb een raar probleem gister avond heb ik mijn ipad 2 laten updaten naar IOS 5. De setup verliep goed alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vraagje over mijn 3G voor iPad 2
Hallo mensen,
Ja ik heb een raar probleem gister avond heb ik mijn ipad 2 laten updaten naar IOS 5. De setup verliep goed alleen nu merk ik iets.... als je een gejailbreakte ipad hebt gehad ja dan kon je via sbsettings 3G en Data apart aanschakelen, maar nu heb ik deze keer geen jailbreak op de ipad gedaan. Maar ik krijg geen 3G teken bovenaan enkel E teken van men provider. Dus ik vermoed dat die setting nog uitstaat ofzo... Ik ben zelf ook in bezit van een iphone 4 en daar kan je wel via Instellingen --> Algemeen --> Netwerk --> Schakel 3g in en mobiele data zien, alles eigenlijk wat met netwerk te maken heeft staat daar eigenlijk. Op mijn Iphone 4 werkt alles prima maar bij de ipad 2 zie ik geen optie voor 3G aan of uit te zetten. Iemand die mij advies kan verstrekken? Mvg Barry
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand hier een idee? hoe het juist zit met de 3G van de ipad...
|
|
|||
|
|||
Op de iPad kun je inderdaad 3G niet uit- of aanzetten, dat kan op een iPhone 4 of 3GS wel. Bij de iPad schakelt het netwerk automatisch tussen 2G en 3G.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus probleem is opgelost Joost welke jb gebruik jij nu dan voor iphone 4 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: iPad 2 3G vraagje | zegmaarwillem | Jailbreak | 2 | 08-07-11 15:21 |
iPad: Jailbreak ipad 1 vraagje | Inimieni | Jailbreak | 1 | 23-04-11 04:21 |
Vraagje over mijn factuur. | Nilzeh. | Odido (T-Mobile) | 6 | 24-07-10 13:06 |
3g ipad vraagje | b00n | iPad algemeen | 3 | 27-03-10 22:06 |
|
|