Ipad1 Itunes IO5 geen herstel mogelijk discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Net IOS5 in ITunes geïnstalleerd. Iphone 4 werkt nu prima. Ipad1 zijn al de oude apps weg (waren toch netjes gekocht) alleen nieuwe software staat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad1 Itunes IO5 geen herstel mogelijk
Net IOS5 in ITunes geïnstalleerd. Iphone 4 werkt nu prima. Ipad1 zijn al de oude apps weg (waren toch netjes gekocht) alleen nieuwe software staat erop en werkt ook. Al de oude apps etc zijn weg. Itunes geeft keer op keer melding:
er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het herstellen van de ipad (-1) en als je dan op ok drukt krijg je de volgende melding: ITunes kan de ipad van EG niet herstellen, omdat er zich een fout heeft voorgedaan. Hoe krijg ik dit weer werkend?? Geen jailbreak etc. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij mij het zelfde verhaal, maar dan met mij iPad 2.
iOS5 staat er op, maar verder was alles eraf. Ik heb het toen maar weer handmatig terug gezet, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Heb uren zitten puzzelen. Ineke |
|
||||
|
||||
Vlekkeloze installatie gehad. Duurde wel ruim 2 uur!
|
|||
|
|||
Er werd bij het updaten gewaarschuwd dat alle apps zouden verdwijnen. In Itunes kan je deze veilig stellen.
uiteindelijk is mijn upgrade ook gelukt (duurt inderdaad een eeuwigheid omdat hij bij aansluiten kabel weer een backup gaat maken!!!). Daarna alle apps teruggezet en het werkt weer!!! |
Labels |
herstellen, ios5, ipad, itunes, niet mogelijk |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Herstel via iTunes niet mogelijk | Vince86 | iTunes | 9 | 27-10-11 20:46 |
Itunes herkent Ipad1 niet | Maltha | iPad algemeen | 0 | 14-07-11 21:11 |
Geen verbinding met itunes store mogelijk | huissoon | iTunes | 6 | 18-10-10 15:25 |
Iphone doet niets meer, ook geen herstel mogelijk | Mopje | Jailbreak apps en thema's | 15 | 16-08-10 14:32 |
iTunes herstel functie niet mogelijk. | stvh | Unlock [archief] | 2 | 02-06-08 16:24 |
|
|