ipad doet het niet meer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) zoals elke nacht laad ik de ipad op, zo dus ook afgelopen nacht en net precies wilde ik de ipad gebruiken en toen deed ie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad doet het niet meer
zoals elke nacht laad ik de ipad op, zo dus ook afgelopen nacht en net precies wilde ik de ipad gebruiken en toen deed ie het nog maar na dat ik de ipad van de stroom afhaalde wilde ik deze opnieuw gebruiken maar nu doet ie het niet meer, reageerd nergens meer op.
ik heb de ipad al aangesloten op de laptop maar ook geen reactie, ik hoop dat ie nu niet kapot is. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
het probleem is dankzij een vriendelijke medewerker van apple opgelost, het was een vastloper.
|
|
|||
|
|||
Mocht dit probleem nog een keer voorkomen.
Dan kun je dat verhelpen door de home en de lock knop voor ongeveer 14 seconden in te houden. Dan zul je het Apple logo zien verschijnen en kun je je ipad weer gebruiken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Whatsapp voor iPad doet het niet | Ipoelie | iPad algemeen | 19 | 19-09-15 18:58 |
iPhone 3GS: Doet het niet meer. | jeske77 | Unlock | 2 | 25-10-10 12:15 |
PLEASE HELP.. Herstellen lukt niet meer waardoor iPhone het helemaal niet meer doet,, | shari | iPhone algemeen | 8 | 16-09-09 23:26 |
Helf van het scherm doet het niet meer... | licious | iPhone algemeen | 6 | 20-05-08 19:37 |
|
|