iphone 4 geblokeerd via itunes niet te resetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iPhone 4 van me neefje liggen die heeft te vaak foute code ingevoerd nou geeft ie aan verbind met ITunes maar eenmaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 geblokeerd via itunes niet te resetten
ik heb een iPhone 4 van me neefje
liggen die heeft te vaak foute code ingevoerd nou geeft ie aan verbind met ITunes maar eenmaal daar verbonden mee te zijn vraagt ie om code wat ik niet weet wie kan me helpen zo dat hij het weer doet ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien het toestel in DFU zetten en laten herstellen door iTunes?
|
|
||||
|
||||
inderdaad gewoon nieuwe firmware erop via itunes dan is de code eraf
|
|
|||
|
|||
ik ben er nog niet in thuis maar zal eens zoeken hoe ik dat moet DFU moet doen ik kan namelijk alleen noodoproep doen met die toestel
|
|
|||
|
|||
Code aan je neefje vragen, invoeren en klaar is kees!
|
|
|||
|
|||
lol broek als het zo makkelijk was had ik hier geen topic gemaakt !
hij weet de CODE NIET en ik kan hem nu niet resetten !!!!!!! |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 5S - Connect to iTunes - +Jailbreak... HOW RESETTEN? | MrFIFAGamer | Jailbreak | 3 | 11-03-15 20:57 |
ipad geblokeerd, geen toegang iTunes | edil | iPad algemeen | 2 | 07-09-14 01:12 |
iphone 4 resetten zonder itunes | instagrammy | iPhone algemeen | 0 | 19-09-13 21:26 |
iPad2 hangt en kan niet herstarten, resetten of connecten met iTunes | Toetje53 | iPad algemeen | 3 | 13-01-12 14:25 |
itunes account geblokeerd denk ik | dennis9920 | Archief | 9 | 16-10-08 12:52 |
|
|