ipad geblokeerd, geen toegang iTunes discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, De ipad van een vriendin van mij is geblokkeerd, na te vaak een verkeerde code te hebben ingegeven. De iPad geeft aan "iPad is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad geblokeerd, geen toegang iTunes
Hoi,
De ipad van een vriendin van mij is geblokkeerd, na te vaak een verkeerde code te hebben ingegeven. De iPad geeft aan "iPad is geblokeerd, verbind met iTunes". vervolgens doe ik dat dan geeft eerst de mac aan: "Wilt u deze computer.....". Ik klik vervolgens op "ga door". Dan verschijnt: "Reageer op uw ipad om toegang te verlenen. Maar daar zie ik nog steeds de melding: "iPad is geblokkeerd, verbind met iTunes" Zie in de bijlage de afbeeldingen. Ik heb al via internet na oplossingen gekeken, maar kom er niet uit. Ook de harde reset (home knop en aan/uit knop tegelijk indrukken) werkt niet. Wat te doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb ik als het goed is al gedaan. Maar misschien niet helemaal goed. Zal het nog eens proberen. Laat het nog wel weten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen toegang tot itunes store met Wi-Fi | 5hoog8ter | iPhone algemeen | 0 | 29-11-12 10:49 |
Na iOS6 update geen toegang tot amerikaanse app/itunes store | tomabrok | iPhone algemeen | 0 | 23-09-12 21:11 |
Geen toegang itunes account | DickvanDam | iTunes | 4 | 06-05-12 16:18 |
Ipad 1 geblokeerd | faisaltje | iPad algemeen | 5 | 07-02-12 20:31 |
itunes account geblokeerd denk ik | dennis9920 | Archief | 9 | 16-10-08 12:52 |
|
|