Geen toegang itunes account discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iPad heb ik 2 iTunes accounts. Bij mijn nederlandse account kan ik geen toegang krijgen tot mijn i tunes account. Ik krijg elke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen toegang itunes account
Op mijn iPad heb ik 2 iTunes accounts. Bij mijn nederlandse account kan ik geen toegang krijgen tot mijn i tunes account. Ik krijg elke keer de melding uw aanvraag kan niet worden voltooid. Herkent iemand dit probleem en hoe kan ik dit oplossen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ben je niet in Nederland ?
|
|
|||
|
|||
Ja wel in Nederland
|
|
|||
|
|||
Heb je je computer al geautoriseerd voor deze Apple ID ?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 mei 2012 om 19:53 ---------- Misschien heb je iets aan iExplorer en dan deze blog, hoewel het over een ander probleem gaat: App Store - Unable to Purchase error (Fix) |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je tips. Ik heb itunes verwijderd en opnieuw geinstalleerd en thuisdeling ingeschakeld. Nu werken beide accounts!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone + iPad zelfde iTunes account maar geen games delen | Devbizz | iTunes | 2 | 08-07-11 19:12 |
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account | MichaelJ | iTunes | 0 | 28-07-10 14:08 |
Windows: Ik kan geen Itunes account maken | aer0101 | iTunes | 4 | 24-08-08 12:34 |
Ip adres geblokkerd,krijg geen toegang? | Limoonux | iPhone algemeen | 0 | 22-02-08 11:13 |
|
|