Ik kan geen Itunes account maken discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) beste ik heb net een Iphone 3G 8GB maar kan geen Itunes account maken en ik wil Gratis applicaties hebben. Ik maak geen gebruik van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik kan geen Itunes account maken
beste
ik heb net een Iphone 3G 8GB maar kan geen Itunes account maken en ik wil Gratis applicaties hebben. Ik maak geen gebruik van rekeningen of visa etc. Ben net 15 en gebruik dat nog niet, heb enkel contant geld. Iemand een oplossing? mvg
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je kan ergens ClickAndBuy aanvinken en dan kan je gewoon via je normale rekening betalen
|
|
||||
|
||||
Je kan het anders op deze manier doen.
Amerikaans iTunes-account openen zonder creditcard > Nieuws > iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Dank je wel Macfreaker, het werkte vlekkeloos, en je kreeg er ook nog extra liedjes bij!
|
|
|||
|
|||
aer0101 is het jouw ook gelukt?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes kan geen reservekopie maken | Translatoria | iTunes | 8 | 28-10-12 02:56 |
Windows: Kan geen verbinding maken met Itunes Store | Debra | iTunes | 14 | 16-09-11 22:26 |
Windows: Itunes kan geen verbinding maken met Itunes store | bosskov | iTunes | 10 | 07-09-11 23:22 |
Windows: kan geen verbinding maken met iTunes | dirk1947 | iTunes | 1 | 11-03-11 16:31 |
iphone kan geen verbinding maken met itunes | gappykruft | iTunes | 1 | 18-06-10 13:33 |
|
|