iOS 9.0 updaten naar 9.2? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanaf dat ik mijn iPhone 6S heb staat er iOS 9 op. Tot nu toe heb ik hem niet geupdate aangezien alles het prima doet.... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 9.0 updaten naar 9.2?
Vanaf dat ik mijn iPhone 6S heb staat er iOS 9 op. Tot nu toe heb ik hem niet geupdate aangezien alles het prima doet....
Call me old fashioned maar ik heb meestal zoiets van "don't fix it if it ain't broken". Voor mijn gevoel heb ik ook nergens last van en lijkt alles het ook prima te doen. Telefoon loopt prima. Het 'probleem' zit hem in dat je bij Apple nooit meer terug kunt, mijn Windows PC's update ik altijd meteen aangezien ik wel weer terug kan als ik het toch niks vind. Zijn er dan toch redenen om de update te wagen? (ik zeg wagen omdat ik altijd huiverig ben om toevallig 1 van die mensen te zijn die problemen hebben na zo'n update.....batterij/Wi-Fi/etc etc..) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://support.apple.com/en-us/HT205635 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 updaten van ios 5.0.1 naar ios 6 error | Michiel1983 | iPhone algemeen | 10 | 30-09-12 20:21 |
iPhone: Iphone 4S ios 5.0.1 met jailbreak updaten naar ios 5.11 mogelijk | mdropie | Jailbreak | 3 | 29-09-12 23:27 |
iPhone: Iphone met ios 4.3.2 jailbreak updaten naar ios 5 | amoreappel | Jailbreak | 5 | 01-01-12 23:47 |
iPad: Ipad 2 IOS 4.3.5. updaten naar IOS 5.0 final met oog op jailbreak? | fleu | Jailbreak | 3 | 12-10-11 22:16 |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
|
|