Auto-correctie uitschakelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of er nu al goede manier is om de auto-correct functie op de iphone uit te schakelen ? Ik heb zelf al zitten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Auto-correctie uitschakelen
Weet iemand of er nu al goede manier is om de auto-correct functie op de iphone uit te schakelen ? Ik heb zelf al zitten spelen met de keyboard.plist file uit de vorige versies maar die lijkt geen effect te hebben in de 2.0 firmware ... Ook heb ik al geprobeerd de woordenboek files te renamen, en de dynamic text.dat te symlinken naar /dev/null, wat lukt ... maar dan probeer hij nog steeds alle namen in mn addressbook te matchen wat ook verschrikkelijk irritant is ...
iemand een idee ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
correctie uitzette amerikaanse ipad. | IphoneBezitter | iPad algemeen | 2 | 27-06-10 15:21 |
Geen nl toetsenbord/correctie meer | superman | iPhone algemeen | 1 | 07-03-10 21:35 |
Correctie doorvoeren bij foute code? | bartvdvenne | iPhone algemeen | 3 | 04-01-10 18:19 |
2.1 tweaks; callforwarding en auto correctie fixex? | nms | Jailbreak apps en thema's | 28 | 09-12-08 11:58 |
AZERTY met Nederlandse correctie (VLAAMS) | Davidduzy | Archief | 2 | 20-07-08 21:10 |
|
|