Foto tijdens het bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, ik heb mijn contactpersonen via mijn Gmail lopen. Nu heb ik bij elk contactpersoon een foto toegevoegd, maar wanneer ik gebeld wordt blijf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto tijdens het bellen
Hallo allen, ik heb mijn contactpersonen via mijn Gmail lopen. Nu heb ik bij elk contactpersoon een foto toegevoegd, maar wanneer ik gebeld wordt blijf dit klein.
Heeft dit te maken dat ik mijn contacten via Gmail heb? En hoe kan ik ervoor zorgen dat de afbeeldingen groter worden, en ook m'n contactpersonen naar Gmail meegenomen worden. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik weet niet of het gmail specifiek is, voor een enkeling heb ik een foto toegevoegd en die is scherm groot.
Vanzelfsprekend via Apples eigen contacten. Maak een 1 Apple contact aan met foto, dan weet je het. Waarom gebruik je geen Apple contacten eigenlijk? |
|
|||
|
|||
Thanks voor je snelle reactie:
Heb lange tijd Android telefoon gehad, en gebruik nog regelmatig mijn Nexus 7. Vandaar dat ik mijn contacten op mijn Gmail heb. Als ik een nieuwe contact aanmaak gaat het automatisch naar Gmail zover ik het weet, Sync naar contacten van Gmail staat aan. Inmiddels heb ik het al opgelost, leek toch makkelijker dan gedacht: Mijn huidige Gmail contacten in mijn lijst, daarvan heb ik de afbeeldingen gewijzigd op mijn IPhone, en toen kwamen de afbeeldingen wel volledig |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Brom tijdens het bellen. | Jordan74 | iPhone algemeen | 19 | 21-01-12 20:04 |
kraken tijdens het bellen | Tom vB | iPhone algemeen | 0 | 08-08-08 20:58 |
Touchscreen tijdens het bellen | iduckyboy | iPhone algemeen | 10 | 09-05-08 17:13 |
|
|