Ik kan mijn zelfgemaakte beltoon niet vinden voor een sms bericht. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen allemaal, Ik ben nieuw hier en ik zit met een vraagje. Ik heb via itunes 2 beltonen op mijn iphone 5s gezet. Eén ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kan mijn zelfgemaakte beltoon niet vinden voor een sms bericht.
Beste mensen allemaal,
Ik ben nieuw hier en ik zit met een vraagje. Ik heb via itunes 2 beltonen op mijn iphone 5s gezet. Eén beltoon gebruik ik effectief als beltoon. De andere zou ik willen gebruiken voor sms-toon. En dat lukt niet. Dus ik ga naar instellingen dan naar geluiden dan Sms-toon en dan zie ik tussen mijn beltonen mijn nieuwe beltonen niet staan die ik aangemaakt heb. Maar als ik naar beltoon ga dan staan ze wel tussen mijn beltonen. Ik kom dan bij beltonen en de eerste 2 zijn mijn nieuwe beltonen en via sms-toon kom ik er niet.Kan er iemand me helpen? Groeten 1960Eddy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De sms toon mag maximum 30 seconden lang zijn.
Laatst gewijzigd door Werner1963; 10-01-16 om 17:11. |
|
|||
|
|||
Mijn nieuwe tonen zijn niet meer dan 40 sec. Maar als ik naar instellingen ga dan geluiden dan beltoon dan staan mijn nieuwe beltonen bij de beltonen. Maar ga ik naar Sms-toon dan staan mijn nieuwe beltonen Niet bij de beltonen.
|
|
|||
|
|||
Nieuwe aangemaakte tonen (zowel sms- als beltonen ) komen altijd in de lijst beltonen te staan.
Deze komen niet in de lijst meldingstonen (sms-tonen) . De lijst beltonen en meldingstonen zijn zowel te zien via beltonen als sms-toon. Herstart je toestel |
|
|||
|
|||
Ik heb het ondertussen gevonden een beltoon voor een Sms-bericht mag maar 30seconden zijn. En een beltoon voor te bellen 40 sec.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan op Icloud mijn notities niet vinden | yvonka | Ringtones en Wallpapers | 21 | 07-01-13 16:09 |
iCal kan mijn iCloud account niet vinden | Lex1975 | iCloud | 2 | 22-04-12 21:45 |
waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)? | uncu129 | iTunes | 2 | 03-02-11 13:18 |
Zelfgemaakte Ringtones staan niet meer bij Beltoon (OS 3.0) | SmartieZ | Ringtones en Wallpapers | 5 | 01-07-09 02:56 |
Mac OS X: Kan iPhone Backup niet vinden op mijn Mac | efefes | iTunes | 1 | 28-06-09 22:50 |
|
|