Whatsapp-geschiedenis van Android naar iPhone, zonder computer? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit al een tijd te zoeken, maar kan het niet vinden: (hoe) kun je zonder gebruik te maken van een computer je Whatsapp-geschiedenis ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Whatsapp-geschiedenis van Android naar iPhone, zonder computer?
Hallo,
Ik zit al een tijd te zoeken, maar kan het niet vinden: (hoe) kun je zonder gebruik te maken van een computer je Whatsapp-geschiedenis van je Android-telefoon overzetten naar je nieuwe iPhone? Whatsapp-geschiedenis is via backup in 1 bestand gezet zoals te doen gebruikelijk, staat via via inmiddels in het betreffende iCloud-account (wat via de nieuwe telefoon ook te zien is), maar het lukt maar niet om het op de (nieuwe) telefoon daadwerkelijk te importeren.. Twee kleine opmerkingen: - Het gaat over iemand anders, dus excuses als ik zelf wat traag reageer: ik moet een eventuele oplossing eerst even doorgeven en het antwoord afwachten. - Elke optie met een computer is vrijwel kansloos, omdat de betreffende persoon daar niet over beschikt en op de computer op kantoor geen programma's kan/wil installeren hiervoor. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
android, iphone, whatsapp |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Whatsapp database transfer van Android naar iPhone | LuckyNiles | iPhone algemeen | 5 | 02-11-16 05:01 |
Whatsapp chat-geschiedenis verstuurt niet | Sjappat | iPhone Apps | 0 | 02-06-15 10:45 |
Whatsapp chat geschiedenis terug plaatsen van af iCloud, technische vraag ? | face2013 | iPhone algemeen | 1 | 02-07-14 21:48 |
overzetten whatsapp geschiedenis samsung naar iphone | applesjako | iPhone algemeen | 3 | 27-03-14 09:34 |
Van Android mobiel naar Iphone 4s | BladeXIII | iPhone algemeen | 9 | 02-12-11 23:45 |
|
|