Iphone 5c herkent simkaart niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone 5c herkent de simkaart niet meer. Hij blijft hem zoeken. Wie weet wat ik hier aan kan doen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5c herkent simkaart niet meer
Mijn iphone 5c herkent de simkaart niet meer. Hij blijft hem zoeken. Wie weet wat ik hier aan kan doen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Eruit en erin? iPhone een herstart geven? Andere telefoon proberen?
|
||||
|
||||
Is je simkaart niet defect? Ook dat kan. Even een andere erin en dan zien of die wel herkend wordt. Anders is er iets in je telefoon kapot.
|
|
|||
|
|||
Hoop niet dat t mosterd na de maaltijd is:
Nieuwste update (9.2.1) er op zetten. Mijn iPhone had ook ineens geen netwerk meer. Vodafone gebeld: lag niet aan sim-kaartje en geen storing in de buurt. Sim-kaartje van man geprobeerd: ook geen netwerk. Na laten kijken bij telecom-winkel. Diagnose: iPhone moet opgestuurd worden voor reparatie. Kon aantal weken gaan duren. Nu net aan Mac gehangen om update erop te zetten en ik heb weer netwerk. Gelukkig! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 herkent simkaart niet meer na update ios7 | Frocky71 | iPhone algemeen | 7 | 25-09-13 23:34 |
iPhone 4 herkent simkaart ineens niet meer? | Guest-20200523230332 | iPhone algemeen | 4 | 14-09-13 20:09 |
Iphone 4s herkent simkaart niet meer | PWijk | iPhone algemeen | 2 | 13-03-12 22:07 |
iPhone herkent simkaart niet meer voor activatie | jero9000 | iPhone algemeen | 6 | 23-09-11 21:07 |
iPhone: Iphone herkent simkaart niet meer... | jeroenvrijn | Jailbreak | 0 | 14-02-11 18:41 |
|
|