iPhone 6 grijs of zwart scherm en blokkeert discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb nu een jaartje mijn IPhone 6. Heeft altijd prima gewerkt tot hij begin 2016 steeds begon vast te lopen uit het niks ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6 grijs of zwart scherm en blokkeert
Hoi,
Ik heb nu een jaartje mijn IPhone 6. Heeft altijd prima gewerkt tot hij begin 2016 steeds begon vast te lopen uit het niks met een volledig grijs scherm of zwart scherm met in het midden 1 lijn. Ik krijg hem dan maar moeilijk tg opgestart. Heeft er iemand tips want dit gebeurt nu bijna dagelijks en ik ben er echt niet handig mee. Staan veel foto's op die ik niet kwijt wil. Wat kan ik doen .... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Backup van je foto's maken en erna de iPhone volledig herstellen met iTunes. Ik zou aanraden dit te doen zonder een reservekopie terug te zetten, oftewel met een "schone" iPhone beginnen.
Mocht dit niet werken zou ik hem na laten kijken op hardware-matige issues. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zwart siliconenhoesje is grijs | BfromB | iPhone algemeen | 2 | 21-10-14 16:46 |
Grijs scherm iphone 4 wordt langzaam zwart | lisavdk | iPhone algemeen | 1 | 23-03-14 12:20 |
iphone achtergrond is grijs ipv zwart | ment10 | iPhone algemeen | 17 | 16-02-11 18:45 |
iPhone zwart/grijs scherm | BadDuck | iPhone algemeen | 0 | 08-02-10 00:45 |
|
|