Touchscreen iPhone 6 werkt soms niet! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De touchscreen van mijn iPhone 6 werkt soms niet. Scherm is niet beschadigd. Heb scherm schoongemaakt, hard reset werkt ook maar voor heel even. Heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Touchscreen iPhone 6 werkt soms niet!
De touchscreen van mijn iPhone 6 werkt soms niet. Scherm is niet beschadigd. Heb scherm schoongemaakt, hard reset werkt ook maar voor heel even. Heb toen de iphone weer aan iTunes gehangen en weer opnieuw alles geinstalleerd. Dat ging een poosje goed, maar na een paar week krijg ik het zelfde probleem weer! Wat kan hier de oorzaak van zijn? en wat zou ik hier aan kunnen doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik lees mee, heb soms hetzelfde probleem. Dit is echter altijd tijdelijk, gaat zonder ingrijpen vanzelf over.
|
|
|||
|
|||
Dit is een probleem wat ik ook regelmatig tegen kom.
9 van de 10 keer is het vervangen van het scherm de oplossing |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G - instabiel. Speaker werkt soms wel/soms niet | _Stephan | iPhone algemeen | 4 | 03-04-11 09:53 |
Touchscreen Iphone 4 werkt soms niet | lillith | iPhone algemeen | 2 | 19-11-10 10:32 |
Iphone 3g touschreen werkt soms wel soms niet??:S | timarea51 | iPhone algemeen | 14 | 27-09-10 08:17 |
Touchscreen werkt soms niet | freakyflyguy | iPhone algemeen | 2 | 15-03-10 19:52 |
touchscreen reageert soms niet | reza | Unlock [archief] | 4 | 30-05-08 11:39 |
|
|