Geen toegang tot App Store discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al ruim een week geen toegang tot de App Store op mijn iPhone. Updates worden wel weergegeven, Uitgelicht, Hitlijsten, Ontdek en Zoek blijven ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen toegang tot App Store
Ik heb al ruim een week geen toegang tot de App Store op mijn iPhone. Updates worden wel weergegeven, Uitgelicht, Hitlijsten, Ontdek en Zoek blijven blanco. Ik heb m'n telefoon al verschillende keren opnieuw opgestart, uit- en weer ingelogd met m'n account, maar het probleem blijft. Overigens zelfde probleem als ik in de US App Store inlog.
Hebben meer mensen hier last van? En heeft iemand DE oplossing hiervoor?? Laatst gewijzigd door mamagaai; 10-02-16 om 15:45. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Geen problemen hier
|
|
|||
|
|||
Toestel even een reset geven?
|
|
|||
|
|||
Geen last van. App Stores NL, UK, US normaal toegankelijk.
Vreemd probleem! |
|
||||
|
||||
hier het zelfde probleem op een 6s ios 9 op mijn 6 ios 8 geen probleem
ook al van alles geprobeerd harde reset van alles aan een uit gezet |
|
|||
|
|||
Net Apple Support gesproken, die suggereerden om in de Safari-instellingen de geschiedenis en websitedata te wissen: nog steeds geen resultaat.
Vanavond maar aan de computer hangen, reserve-kopie maken en helemaal opnieuw instellen... |
|
||||
|
||||
heb de oplossing ,uitloggen uit appstore , iphone uitzetten , weer aanzetten en opnieuw aanmelden met apple id , probleem opgelost
|
|
|||
|
|||
Ook dat had ik al een paar keer geprobeerd, zonder resultaat. Maar op een of andere wonderlijke manier is het probleem inmiddels 'vanzelf' opgelost en kan ik weer in de App Store.
Bedankt voor het meedenken! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Melding geen toegang tot bestelling | intered | Apple Watch algemeen | 4 | 07-06-15 20:20 |
Geen toegang tot itunes store met Wi-Fi | 5hoog8ter | iPhone algemeen | 0 | 29-11-12 10:49 |
Na iOS6 update geen toegang tot amerikaanse app/itunes store | tomabrok | iPhone algemeen | 0 | 23-09-12 21:11 |
|
|