Mobiek internet gebruik systeem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit sinds ik mijn iPhone 6 plus heb veel te snel aan mijn mobiel internet limiet, dus dat is al zon maandje of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mobiek internet gebruik systeem
Hallo,
Ik zit sinds ik mijn iPhone 6 plus heb veel te snel aan mijn mobiel internet limiet, dus dat is al zon maandje of 4. Ik ging laatst kijken wat nou de oorzaak was, toen kwam ik bij systeem uit en dat was ruim 1/3 van mijn Mbs en zelfs bijna de helft. Kan iemand mij helpen hoe ik dit kan verminderen aangezien ik die Mbs graag wel nuttig zou willen kunnen gebruiken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet of het waar is maar wat ik heb gehoord .......omdat het beeld kwaliteit (misschien ook het beeld formaat) bij de 6 en 6 Plus beter is dan dat van de 4 is er ook meer mb's nodig om dit goed op je scherm te krijgen.
|
|
|||
|
|||
Maar het is het systeem dat juist veel gebruikt, niet safari of een applicatie zelf.
|
|
|||
|
|||
Heb je automatische updates uit gezet? of op achtergrond verversen uitgezet?
|
|
|||
|
|||
Aha, verversen op achtergrond stond allemaal nog aan. Ik ga er even op letten of het scheelt!
|
|
|||
|
|||
Je kan toch ook zien welk deeltje van het systeem veel mb's vreet?
|
|
|||
|
|||
Ja maar dat was bij 'algemeen' onder 'systeem' dus vandaar
|
|
|||
|
|||
Welja dan duw je op systeem, en zie je wat er precies de mb's vreet?
|
|
|||
|
|||
Ja daar staat dus algemeen mer de grote hoeveelheid mbs
|
|
|||
|
|||
Oops verkeerd gelezen
Nja das raar, Algemeen is bij mij 8mb... geen idee wat dat precies is. |
|
||||
|
||||
En zet de Wi-Fi assistent ook uit. Dat scheelt je ook mb's. Wanneer de Wi-Fi net wat te zwak wordt, schakelt de telefoon automatisch over naar 3G/4G.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Storing na gebruik internet op Iphone 4 | walrus | iPhone algemeen | 0 | 09-02-11 15:31 |
gebruik internet dmv geïnstalleerde apps | theworldofdeux | iPhone Apps | 1 | 26-05-10 16:46 |
inkomend gesprek tijdens gebruik van internet??? | schmia | Archief | 1 | 03-04-08 22:46 |
Internet gebruik i.c.m. T-mobile Sim Only | h4a | Odido (T-Mobile) | 8 | 10-02-08 02:42 |
|
|