garantie apple discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb al rond gekeken op internet, maar kom nog niet tot een duidelijk antwoord. Ik kom namelijk verschillende antwoorden tegen. Hoelang heb je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
garantie apple
Hallo,
Ik heb al rond gekeken op internet, maar kom nog niet tot een duidelijk antwoord. Ik kom namelijk verschillende antwoorden tegen. Hoelang heb je nou daadwerkelijk garantie bij de apple store in A'dam? Ik heb een iphone 6, die inmiddels al 1 jaar en 3 maanden oud is. Der zijn wat hardware kuren, maar ik vroeg mij af of ik nog recht heb op garantie. IK weet dat apple heel lastig is met de gegeven garantie periode e.d. en dat zij vaak tegen wil van wetten in een minder lange garantie periode geven. Dus mijn vraag: hoelang heeft mijn iphone 6 garantie? ik heb bij de aankoop geen care + e.d. bijgenomen. Gewoon de standaard prijs. Ik hoor graag jullie mening Alvast bedankt voor het reageren. Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-garantie.html |
|
|||
|
|||
Komt er eigenlijk op neer dat je TOEN nog Apple Support kon raadplegen om je GSM te komen ophalen bij je thuis (lekker makkelijk), waarna je hem 3-5 werkdagen kwijt zou zijn.
Nu je in je 2e jaar zit en het toestel niet bij Apple aangekocht is, zal je terugmoeten naar de winkel waar je hem gekocht hebt. Hopelijk steken zij er geen niet-officiële Apple onderdelen in, anders bestaat de kans dan nog dat je met de error 53 zit, dan mag je GSM in de vuilbak (letterlijk). |
|
||||
|
||||
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple duitsland garantie | NLjorn | iPhone algemeen | 2 | 19-09-13 16:45 |
Garantie iPhone uit USA (veel gedoe en onduidelijkheden, geen garantie?) | jerpsx | iPhone algemeen | 22 | 23-07-13 15:18 |
Garantie via provider verloopt na garantie via Apple Store? | adamba | iPhone algemeen | 4 | 24-04-12 12:07 |
Apple garantie | liang | iPhone algemeen | 0 | 02-11-11 13:56 |
|
|