Mijn iPhone 5S blijft in herstelmodus discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag mijn iPhone 5S laten vallen, waardoor het scherm los zit en geen beeld meer weergeeft, en wil een nieuwe aanschaffen. Ik wilde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone 5S blijft in herstelmodus
Ik heb vandaag mijn iPhone 5S laten vallen, waardoor het scherm los zit en geen beeld meer weergeeft, en wil een nieuwe aanschaffen. Ik wilde deze telefoon verkopen via marktplaats, dus probeerde ik hem via iTunes te herstellen. Toen hij bezig was met herstellen, maakte mijn telefoon geen verbinding meer met mijn PC, en nu staat hij nog steeds in herstelmodus. Wat moet ik doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik denk dat er wat los zit home knop los ? scherm kabels ? even onder die 2 schroefjes eruit ,scherm los maken naar boven klappen en de kabels nakijken
|
|
|||
|
|||
Ongelooflijk een gevallen iPhone iemand aansmeren op marktplaats. Schaam je.
Of je verkoopt hem als"gevallen" maar functioneert nu nog. |
Labels |
herstelmodus, iphone 5s, scherm kapot |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 blijft in herstelmodus | blackball147 | iPhone algemeen | 0 | 20-10-14 09:34 |
iPhone 5c blijft in herstelmodus | Omitb | iPhone algemeen | 33 | 20-08-14 19:24 |
iphone 4s blijft in herstelmodus | yordyman | iPhone algemeen | 11 | 09-03-14 22:33 |
iphone blijft in herstelmodus | venneke | iPhone algemeen | 2 | 07-02-12 22:23 |
mijn iphone blijft op herstelmodus steken, wat nu? | jamalo | iPhone algemeen | 4 | 14-10-11 22:54 |
|
|