//

Mail verwijderen iphone 6s

Mail verwijderen iphone 6s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb plaats tekort op mijn iphone en denk te weten wat het probleem is maar vindt er geen oplossing voor. Als ik kijk via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-02-16, 10:39
scelle scelle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 4
Standaard Mail verwijderen iphone 6s

Ik heb plaats tekort op mijn iphone en denk te weten wat het probleem is maar vindt er geen oplossing voor.

Als ik kijk via Algemeen -> opslag en i-cloud gebruik -> beheer opslag zie ik bij Mail 1.1 giga staan.

Probleem is als ik mijn e-mail account volledig verwijder blijft er daar 1.1 giga staan.

Ik ben al uur aan het zoeken op internet en het probleem zou met bijlagen te maken hebben die in een bepaalde map staan.
Maar hoe kan ik deze verwijderen want deze vind ik totaal niet terug.

Hopelijk iemand die de oplossing weet
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-02-16, 19:25
bertoes bertoes is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Haarlemmermeer
Berichten: 154
Standaard

Doe eens een harde reset
__________________
Macbook Pro Retina 13 inch, 2.4 ghz, 8 gb ram, 256 ssd - iphone 2G 16 Gb - iphone 3GS 16 Gb - iphone 4 16 Gb zwart -Iphone 4S 16 Gb zwart - iphone 5 32 Gb zwart
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
UPC mail tegelijkertijd verwijderen van iPad en iPhone Monique1972 iPhone algemeen 10 17-05-15 11:16
Continu mail downloaden na verwijderen op iPhone 4s Imani iPhone algemeen 0 20-12-14 18:21
Mail probleem op Ipad en Iphone zonder verwijderen smike iPhone algemeen 12 07-09-11 08:31
iPhone verkocht, mail vergeten te verwijderen FamousD iPhone algemeen 7 02-06-11 12:19
email verwijderen op iphone maar komen nog steeds in de mail box van outlook henkie73 iPhone algemeen 4 23-04-11 22:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:50.