Mail verwijderen iphone 6s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb plaats tekort op mijn iphone en denk te weten wat het probleem is maar vindt er geen oplossing voor. Als ik kijk via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail verwijderen iphone 6s
Ik heb plaats tekort op mijn iphone en denk te weten wat het probleem is maar vindt er geen oplossing voor.
Als ik kijk via Algemeen -> opslag en i-cloud gebruik -> beheer opslag zie ik bij Mail 1.1 giga staan. Probleem is als ik mijn e-mail account volledig verwijder blijft er daar 1.1 giga staan. Ik ben al uur aan het zoeken op internet en het probleem zou met bijlagen te maken hebben die in een bepaalde map staan. Maar hoe kan ik deze verwijderen want deze vind ik totaal niet terug. Hopelijk iemand die de oplossing weet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Doe eens een harde reset
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
UPC mail tegelijkertijd verwijderen van iPad en iPhone | Monique1972 | iPhone algemeen | 10 | 17-05-15 12:16 |
Continu mail downloaden na verwijderen op iPhone 4s | Imani | iPhone algemeen | 0 | 20-12-14 19:21 |
Mail probleem op Ipad en Iphone zonder verwijderen | smike | iPhone algemeen | 12 | 07-09-11 09:31 |
iPhone verkocht, mail vergeten te verwijderen | FamousD | iPhone algemeen | 7 | 02-06-11 13:19 |
email verwijderen op iphone maar komen nog steeds in de mail box van outlook | henkie73 | iPhone algemeen | 4 | 23-04-11 23:36 |
|
|