Batterij snel leeg (ververs Apps op achtergrond) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, De laatste tijd gaat mijn iPhone erg snel leeg. Nu wist ik dat je ververs apps op achtergrond kunt uitzetten om je accu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterij snel leeg (ververs Apps op achtergrond)
Beste lezers,
De laatste tijd gaat mijn iPhone erg snel leeg. Nu wist ik dat je ververs apps op achtergrond kunt uitzetten om je accu te sparen. Dit heb in al vanaf het begin gedaan, maar dan ga ik naar instellingen > algemeen > batterij en dan zie ik dit: View image: image Hebben daarnaast hier meerdere last van? Alvast bedankt voor de hulp, Lesley |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het is ondertussen algemeen bekend dat Feesboek en Wappie buitensporig veel energie verbruiken.
|
|
|||
|
|||
Hoorde ook al ergens dat He Siri uitgezet moet worden om zo ook energie te besparen, omdat deze ook gegevens ververst van Apps op de achtergrond of is dit onjuist?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Facebook altijd manueel afsluiten en notifications uitzetten. Na gebruik direct terug manueel afsluiten
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
2x duwen op homebutton en dan facebook naar boven swipen
|
|
||||
|
||||
Eentje die ook veel batterij gebruikt is het ingelogd blijven in de AppStore. Via Instellingen -> 'iTunes en App Store' -> uitloggen. Dit merk je echt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ververs op achtergrond | surfertje | iPhone algemeen | 0 | 22-09-13 11:39 |
batterij snel leeg | hptje | iPhone algemeen | 3 | 03-02-12 14:20 |
batterij snel leeg | gertk57 | iPhone algemeen | 6 | 12-09-11 21:51 |
Batterij snel leeg | --koen-- | iPhone algemeen | 7 | 20-06-10 08:44 |
Batterij snel leeg | Cronaldo7 | Archief | 11 | 23-07-09 17:00 |
|
|